Saint-Gobain Raab Karcher winnaar Bouwkennis Marketing Jaarprijs

marketing jaarprijs

Raab Karcher valt in de prijzen

Tijdens de Bouwkennis Jaarbijeenkomst in Nieuwegein is Raab Karcher uitgeroepen tot winnaar van de Bouwkennis Marketing Jaarprijs. De BouwKennis Marketing Jaarprijs is dé nationale erkenning voor het meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector. Raab Karcher was een van de finalisten met het logistieke leanworks concept.

De award is zowel een inspiratie als een uitdaging voor marketeers en beleidsmakers om innovatieve marketingconcepten zo effectief mogelijk in de markt te zetten. Het ultieme doel hierbij is aandacht creëren voor en het naar een hoger plan tillen van marketing in de bouwkolom.

Het aanleveren van verschillende bouwmaterialen op een binnenstedelijke bouwplaats kan nog wel eens voor overlast of zelfs problemen leiden. Werken met verschillende laad- en lostijden geeft ruimte op de bouwplaats maar vermindert sterk de efficiëntie. Met de introductie van Leanworks zorgt Raab Karcher voor een oplossing voor dit probleem. Door samen te werken met alle betrokken partijen en de materialen te verzamelen op een opslagpunt ontstaat er minder druk op de bouwplaats en is er ruimte voor meer efficiëntie. En niet alleen op het gebied van de levering van de materialen, Leanworks zorgt ook voor een betere afvalverwerking en meer efficiëntie op de werkvloer.